Voordelige sportvoeding voor duursporters op Wielervoeding.nl!

Cyclosportieve Climbing for Life

Niets is zo ontspannend als meefietsen met een toertocht. In dit forum vind je er alles over.

Cyclosportieve Climbing for Life

Berichtdoor Fietstransport » 14 jun 2013, 10:53

Op 30 & 31 augustus is er Climbing for Life!
Dit jaar staat het in het teken van astma - en mucoviscidose.

Wens je deel te nemen hieraan, maar weet je niet hoe je je fiets daar kunt krijgen?
Of neem je met je club of vrienden hieraan deel, maar heb je geen oplossing om alle fietsen tot daar te brengen?

Neem dan eens contact met ons op!
Wij brengen voor slechts €75 per fiets die ter plaatse en brengen deze na afloop van het evenement terug bij U thuis.

We vervoeren je fiets met alle zorg, met onze speciaal ingerichte aanhangwagens zodat er niets van beschadiging aan je fiets komt!

Meer info?
Reageer op dit bericht, of bezoek de website of mail ons :
http://www.fietstransport.be
info@fietstransport.be
"Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living" - Miriam Beard
Fietstransport
Junior

Re: Cyclosportieve Climbing for Life

Berichtdoor Fietstransport » 25 jun 2013, 11:50

Graag gedaan!

Het is ook niet voor iedereen altijd even evident om een oplossing voor hun fiets te vinden, ook al willen ze zo graag deelnemen aan een evenement. Vandaar ons oplossing, die tot stand gekomen is na uitgebreide studie en onderzoek bij het maken van de aanhangwagens. Een racefiets is nu ook niet het goedkoopste hé, dus wil je graag dat hij in alle veiligheid getransporteerd kan worden.

Mocht je vragen hebben, voel je vrij om ons te contacteren.
Ik ben blij dat ik je toch al iets heb kunnen bijbrengen.
"Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living" - Miriam Beard
Fietstransport
Junior

Berichtdoor Manieu » 02 jul 2013, 18:11

Waar kan ik meer info over het evenement zelf vinden ?
Wielervoeding.nl - Voordelige sportvoeding voor duursporters op Wielervoeding.nl!
Manieu
Site Admin

Berichtdoor Fietstransport » 03 jul 2013, 08:13

Manieu schreef:Waar kan ik meer info over het evenement zelf vinden ?

Beste,

Meer info over het evenement zelf kun je vinden op http://www.climbingforlife.be of via de facebookpagina van Climbing for life (https://www.facebook.com/climbingforlife). Ook daar vind je een link terug naar de website.

Ik hoop je hiermee verder te hebben geholpen.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Sportieve groet,
Fietstransport
Fietstransport
Junior

Berichtdoor Fietstransport » 14 aug 2013, 10:36

Het is bijna zover, Climbing For Life!
Zijn er hier forumleden die deelnemen aan Climbing for Life? Wij zijn alvast van de partij!
Fietstransport
Junior

Keer terug naar Toertochten