Voordelige sportvoeding voor duursporters op Wielervoeding.nl!

Wat is deze schuurvondst waard?

Fietsen, Onderhoud, Onderdelen etc. etc.

Wat is deze schuurvondst waard?

Berichtdoor wieler88 » 25 jun 2012, 16:04

Ik vond laatst de wielrenfiets van mijn neefje in de garage. Dit is de fiets waar hij Nederlands kampioen mee is geworden. De fiets is dus professioneel maar wel al een aantal jaartjes oud. Ik weet wel nog dat er in die tijd voor 1200 gulden? of euro's? aan onderdelen op is gezet.
Vandaar mijn vraag wat is zoiets op dit moment nog waard?
Ik heb geprobeerd detailfoto's van de verschillende onderdelen die erop zitten te nemen.

Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=3DJ4HRSF

Excuses als dit niet in de juiste rubriek geplaatst is, ik ben nieuw en dacht dat het hier goed stond :oops: ?

Alvast bedankt!
wieler88
Junior

Re: Wat is deze schuurvondst waard?

Berichtdoor RobBerben » 25 jun 2012, 18:06

Dat is moelijk te zeggen het licht er vooral aan wat de koper er voor wil geven en of hij/zij er meschien een sentimetelenband mee heeft kan je er veel voor krijgen zo niet is hij denk iki niet veel waard . Als ik deze fiets zouw kopen zouw ik er je als hoogste bod €75,-- voor geven.

GR Rob
RobBerben
Nieuweling

Berichtdoor wieler88 » 25 jun 2012, 18:28

Bedankt voor je snelle reactie!
Ik had gehoopt dat hij nog iets meer waard zou zijn dan dat :( ,maarja ze zullen dan ook wel heel snel in waarde dalen. Vroeger was dit een top fiets maar nu dus eentje van amper waarde..
wieler88
Junior

Berichtdoor RobBerben » 25 jun 2012, 18:45

Heb er zelf ook een zo ik denk zelf dat je geluk moet hebben kijk maar op markt plaats de prijzen verschilen veel.

Dus veel succes met de verkoop!
RobBerben
Nieuweling

Keer terug naar De Wielerfiets.